.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات حادثه در بزرگترین پتروشیمی ایران

یک مقام مسئول در شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تائید کشته شدن دو نفر از کارکنان مجتمع پتروشیمی بندر امام اعلام کرد: علت کشته شدن این افراد آتش سوزی در این واحد پتروشیمیایی نبوده است.

به گزارش شمال نیوز قدرت الله نصیری در گفتگو با مهر با اشاره به کشته شدن دو نفر از کارکنان مجتمع پتروشیمی بندر امام در حادثه امروز این مجتمع گفت: صبح سه شنبه در حین انجام عملیات تعمیراتی یکی از کارکنان این واحد پتروشیمی در یک مخزن پلی اتیلن سقوط می کند که یکی از آتش نشانان نیز برای نجات این فرد در داخل این مخزن سقوط می کند.

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی پتروشیمی با اعلام اینکه با وجود تلاش امدادگران این دو نفر به دلیل وجود مشکلات تنفسی کشته شده اند تصریح کرد: وجود آتش سوزی در این مجتمع پتروشیمی صحت ندارد. این در حالی است که یکی از مسئولان شرکت ملی صنایع پتروشیمی ساعاتی قبل با اعلام کشته شدن دو نفر در مجتمع پتروشیمی بندر امام گفته بود در این حادثه یک آتش سوزی جزئی هم به وقوع پیوسته است.

به گزارش مهر، بهمن ماه سال گذشته هم به دلیل آتش سوزی در واحد ان اس سوم مجتمع پتروشیمی بندر امام تعدادی از کارکنان این مجتمع کشته و زخمی شده بودند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.